ورق پلاستیک PP

ورق پلاستیک PP پلی پروپیلن

ورق پلاستیک PP یا ورق پلاستیک پلی پروپیلن با پلیمریزاسیون گاز پروپیلن تولید می شود. هزینه مواد اولیه آن نیز مانند پلی اتیلن پائین است. تفاوت مولکول ورق پلاستیک PP با ورق پلاستیک PE تنها در یک اتم کربن اضافی در مونومر گازی می باشد که این ساختمان متفاوت مونومر اولیه سبب ایجاد شاخه های جانبی یکنواخت تر می شود که در نتیجه آن، ماده حاصل دارای خواص فیزیکی و شیمیایی یکنواخت تری است. حضور گروه متیل (CH3) در زنجیره پلیمر سبب محدود شدن چرخش زنجیره اصلی و در نتیجه کاهش انعطاف پذیری و افزایش استحکام می گردد.

ورق پلاستیک پلي پروپيلن ترموپلاستيکي با خاصيت کريستالي بين پلي اتيلن سبک (LD ) و سنگين (HD ) است که در عين مقاومت خوب و چغرمگي ، داراي خاصيت انعطاف خوبي نيز مي باشد به ويژه وقتي که با اتيلن کوپليمر باشد.
ورق پلاستیک پلي پروپيلن اغلب مات (غير نورده ) بوده و در مقابل مواد شيميايي ، خستگي و تاخوردگي مقاومت زيادي از خود نشان مي دهند.از مصارف مهم اين کالا پوشش هاي مقاوم در برابر خورندگي، لوازم التحرير و ارتزهاي شکستگي استخوان مي باشد.

مزایای ورق پلاستیک pp :

۱٫ با دوام:
ورق پلاستیک pp راه راه به بسیار قوی تر از راه حل های کاغذ معمولی طراحی شده است; ظروف پلاستیکی راه راه چند بار بیشتر از مقوا یا کاغذ استفاده مجدد قرار می تواند.

۲٫ قابل انعطاف:
دستگاه های ما می تواند سفارش ظروف منحصر به فرد در اندازه، شکل و رنگ بسته بندی نیازهای شما را تولید نماید.

۳٫ رطوبت اثبات:
پلاستیک آب و مواد شیمیایی دیگر را برای اطمینان از طول عمر در محیط های کمتر از ایده آل را تحمل خواهد شد.

۴٫ سازگار با محیط زیست:
به دلیل آن دوام ظروف پلاستیکی reused باشد می تواند در بسیاری از موارد و زیرا پلاستیک قابل بازیافت است، هیچ زباله به محیط زیست آلوده وجود دارد.

۵٫ چاپ قابلیت های:
روی صفحه نمایش چاپ و چاپ دیجیتال و چاپ فلکسو آب بر اساس برخی از روشهای متداول چاپ روی ورق کارتن پلاست است.

۶٫ کار حفاظت:
ورق کارتن پلاست می تواند آنتی استاتیک به کاهش ساخت استاتیک و حفاظت از مواد حساس کار ساخته شده است.

ورق های پلیمری