کاربرد وکیوم فرمینگ در صنایع پزشکی

در صنایع پزشکی و دندانپزشکی ، وکیوم فرمینگ کاربرد بسیار فراوانی دارد. تجهیزات باید با استفاده از مواد تخصصی دقیق و در بسیاری موارد استریل و یا درجه مواد غذایی باشند. متخصصان طراحی فیروز بسپار یاران راه حل های مهندسی دقیق ترموفرمینگ را متناسب با نیاز شما ارائه می دهند. وکیوم فرمینگ در پزشکی
با ایجاد یک طرح ، مطابق با مشخصات فعلی ، مهندسی معکوس ، مونتاژ یا مؤلفه های ابتکاری ، گزینه مناسبی را پیدا خواهیم کرد. تیم فیروزبسپاریاران با استفاده از نرم افزار طراحی محصول ProEngineer 2D 3D استفاده می کند تا اطمینان حاصل کند که محصول جراحی یا پلاستیک دندانپزشکی شما با تولید خلاء تولید می شود و هر چند وقت یکبار به نیاز و مشخصات دقیق شما تولید می شود.

راه حل های پزشکی سریع وکیوم فرم پلاستیکی

نمونه های پلاستیکی ترموفرمینگ به سرعت و به آسانی ایجاد می شوند که برای “حفر عمیق” در نیازها و توسعه بهترین راه حل دستگاه پزشکی طراحی شده است. با امکان تجدید نظر در قالب ها ، می توان طراحی نمونه اولیه و فرآیندهای ابزار را هرچقدر که لازم باشد تنظیم و تصحیح کرد.

کاربردهای اصلی وکیوم فرمینگ در پزشکی

مسکن الکترونیک پزشکی
محوطه های تصویربرداری ایکس ری ، سی تی اسکن ، MRI و غیره
سطل و سینی
پانل های اتاق بیمارستان
قطعات تخت بیمارستان
پایه و تجهیزات پشتیبانی

برای اطلاعات دقیق تر از وکیوم فرمینگ ، خدمات وکیوم فرمینگ ، کاربردهای وکیوم فرمینگ ، مراحل وکیوم فرمینگ ، فرآیندهای وکیوم فرمینگ ، انواع دستگاه وکیوم فرمینگ با شماره های زیر تماس بگیرید:

۷۷۷۱۷۴۵۹ – ۷۷۷۱۷۴۶۰ – ۷۷۷۱۲۶۳۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

دوازده + سه =