ورق های پلیمری

ورق پلاستیک پلي پروپيلن PP ترموپلاستيکی با خاصيت کريستالي بين پلي اتيلن سبک (LD ) و سنگين (HD ) است که در عين مقاومت خوب و چغرمگی ، داراي خاصيت انعطاف خوبي نيز مي باشد به ويژه وقتي که با اتيلن کوپليمر باشد. فیروز بسپار یاران تولیدکننده انواع ورق های پلیمری می باشد.

ورق پلاستیک PE

ورق های پلی اتیلن سبک LLDPE و LDPE در ساخت قطعات صنعتی و پروتز های پزشکی نیز استفاده می شوند . ساخت بانکه های نخریسی ، بسته بندی کویل های فولادی و جداسازهای سبک از جمله محل های مصرف ورق های پلی اتیلن هستند.

ورق پلاستیک ABS

ورق ای بی اس ظاهر براق داشته و رزین تولید ورق پلاستیک ABS عامل اصلی برای استفاده از این مواد در تولید ورق های ABS و محصولات ترموفرمینگ شده است. کابین داخلی یخچال و قاب درب آن از جمله محصولات این فرایند بشمار می آیند.

ورق پلاستیک PET

معمولا ورق پلاستیک PET در دو نوع زیر موجود است:
بطری: از این نوع PET برای تولید بطری ها استفاده میکنند که نوع گرید ͵کاربری بطری را تعیین میکند
الیاف : از این نوع PET نیز در لباس ها و انواع فیلم های PET استفاده میکنند

ورق های پلیمری
ورق های پلیمری

 

ورق پلاستیک HIPS

ورق پلاستیک پلی استایرن ، استحکام بالا، قالبگیری خوب به همراه توانایی فرایند پذیری مجدد با حفظ پایداری ابعادی و دمائی، رنگ پذیری، چسبندگی و چاپ پذیری باعث شده است که رزین HIPS به عنوان یکی از ۵ رزین اصلی درکاربردهای الکتریکی، ترکیبات ساختمانی و اجناس عمومی مطرح گردد.

ورق پلاستیک GPPS

ورق پلاستیک GPPS که با نام تجاری کریستال در بازار شناخته شده میباشد دارای شفافیت بی نظیر بوده که این نشان گرفته از ساختار مولکولی پلی استایرین میباشد که درصد بلورینگی پائینی را داراست ورقهای کریستال کاربرد وسیعی در صنایع مختلف را داراست. ورق پلاستیک GPPS در اشکال مختلف مانند شفاف ، یخی ، گالشی و مشجر تولید می شود .

ورق گیره دار

ورق گیره دار شرکت فیروز بسپار یاران از جنس پلی اتیلن سنگین و T GRIP تولید و عرضه می گردد که تفاوت آنها در نوع گیره آنها می باشد. عمده مصرف ورق گیره دار در پوشش سازه های بتنی جهت محافظت از خوردگی سطح بتون می باشد.  این محصول مانند ژئوممبران از خواص مقاومت شیمیایی بالایی به لحاظ ساختار ملکولی و نفوذناپذیری برخوردار می­باشد و به این ترتیب، طول عمر ساختار بتونی را تا ۵ برابر افزایش می دهد. استفاده از این محصول علاوه بر محافظت از سازه به دلیل عدم امکان نفوذ فاضلاب، آب های زیرزمینی ار از آلودگی های ناشی از نشت فاضلاب ها حفظ می­کند.