خدمات وکیوم فرمینگ

خدمات وکیوم فرمینگ فیروز بسپار یاران با استفاده از دستگاه های پیشرفته و توان مهندسی بالا در زمینه طراحی و تولید قطعات وکیومی آمادگی لازم جهت تولید قطعات مختلف صنعتی و پزشکی و کشاورزی را دارد .

از جمله کاربردهای وکیوم فرمینگ

تولید قطعات بزرگ دال های بتنی به روش وکیوم فرمینگ

تولید دریچه های آب و فاضلاب

تولید دریچه های مخابراتی

تولید سینی های نشاء کشاورزی

تولید سایه بان عابربانک

تولید قالب های بتن اکسپوز

تولید تراورس های ریل خط آهن

تولید کاورهای مخصوص دستگاه های دندانپزشکی

و بطور کلی تولید تمامی قطعاتی که بتوان به روش وکیوم فرمینگ ارائه نمود.

خدمات وکیوم فرمینگ

اگر برای خدمات وکیوم فرمینگ به دنبال یک مرکز معتبر و مناسب هستید بایستی هوشمندانه عمل کنید، وکیوم فرمینگ بایستی توسط افراد متخصص انجام شود. شاید برایتان سوال پیش بیاید وکیوم قطعات پلاستیکی چیست؟

در واقع فرم دهی و شکل پذیری ورق های گرما نرم توسط حرارت مستقیم و خارج کردن هوای بین ورق و قالب را وکیوم فرمینگ می گویند که توسط دستگاههای مخصوص انجام می شود. ورق های گرما نرم مانند کریستال، پی وی سی و هایمپکت با استفاده از دستگاههای مخصوص و با حرارت مستقیم یا القائی این ورق ها را شکل می دهد. دستگاههایی که این کار را انجام می دهند با توجه به نوع کار پیچیده و ساده هستند و خدمات وکیوم به بهترین صورت توسط این دستگاهها انجام می شود.

منتها بایستی بهترین مرکز را برای خدمات وکیوم فرمینگ انتخاب کنید. دستگاههایی که وکیوم فرمینگ را انجام می دهند غالبا به صورت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک هستند و در برخی از موارد کارها بین اپراتور و دستگاه تقسیم می شود. به طور مثال برای قطعات وکیومی به صورت نیمه اتوماتیک، ۵۰ درصد کار را اپراتور و ۵۰ درصد دیگر توسط دستگاه انجام می شود درحالیکه دستگاه اتوماتیک ۸۰ درصد کارها را خودش به تنهایی انجام می دهد. فرآیند وکیوم فرمینگ بایستی توسط مرکزی انجام شود که مجهز به دستگاههای با کیفیت باشد و درصد قابل توجهی از کارها را خود دستگاه انجام دهد. بنابراین باید در انتخاب چنین مرکزی هوشمندانه عمل کنید. خیلی از افراد با گشت و گذار در اینترنت به دنبال مرکزی معتبر برای وکیوم فرمینگ هستند و برخی دیگر هم از طریق پرس و جو، در هر دو روش سعی کنید مرکزی را انتخاب کنید که مجهز به دستگاههای پیشرفته و تمام اتوماتیک باشد تا وکیوم قطعات پلاستیکی را به خوبی و صحیح انجام دهد.

برای اطلاعات دقیق تر از وکیوم فرمینگ ، خدمات وکیوم فرمینگ ، کاربردهای وکیوم فرمینگ ، مراحل وکیوم فرمینگ ، فرآیندهای وکیوم فرمینگ با شماره های زیر تماس بگیرید:

۷۷۷۱۷۴۵۹ – ۷۷۷۱۷۴۶۰ – ۷۷۷۱۲۶۳۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

11 − یک =